Skip Navigation
 

Jelenlegi Ügyfeleinknek

2017. május 1-i hatállyal az AIG stratégiai megállapodást kötött a Colonnade Insurance S.A.-val az AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe hatályos biztosítási szerződéseinek a kezelésére. A megállapodás részeként az AIG korábbi munkavállalói csatlakoztak a Colonnade-hez és biztosítják Önnek a szolgáltatások folytonosságát.

A hatályos biztosítási szerződésekben semmilyen változás nem történik és a fedezetet továbbra is az AIG biztosítja Önnek. További kérdések esetén kérjük, forduljon a Colonnade-hez az alábbi elérhetőségeken::

Meglévő szerződés módosítása, mint például: cím vagy a fedezet adatainak megváltoztatása:

E-mail: ugyfelszolgalat@colonnade.hu
Központi telefon: +36-1-801-0801

Hatályos szerződésre vonatkozó új kárbejelentés:

E-mail: ugyfelszolgalat@colonnade.hu

Már bejelentett károkkal kapcsolatos ügyintézés:
Kérjük forduljon az AIG nevében korábban is eljáró munkatárshoz az alábbi elérhetőségen:

E-mail: ugyfelszolgalat@colonnade.hu

Hatályos szerződések megújítása:
Az AIG örömmel segít abban, hogy felvegye a kapcsolatot a Colonnade-del a biztosítási védelem fenntartása céljából. Ennek érdekében a szerződése lejárata előtt munkatársaink megkeresik Önt.  

 

Kárrendezés


Célunk, hogy ha Önt kár éri, a kárrendezési folyamatot gyorsan, hatékonyan folytassuk le, és a lehető legrövidebb időn belül megkapja a kártérítést. Ez azonban csak az Ön együttműködésével valósulhat meg.

Néhány jó tanács a gördülékeny ügyintézéshez:

  1. Amennyiben Ön már a kárbejelentéssel együtt eljuttatja hozzánk a szükséges iratokat és megadja a kért adatokat, úgy további levélváltások helyett (hiányzó adat, irat bekérése) néhány napon belül írásban értesítjük a kárrendezés eredményéről, egyidejűleg utalva a megállapított kártérítést.
  2. Ezen az oldalon igyekeztünk teljes körűen megadni az ügyintézésnél szóba jöhető, különböző biztosítási fedezetekre csoportosított általános tudnivalókat, a kárrendezéshez szükséges iratokat, valamint a gyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.
  3. Ha külföldi utazási biztosítása van, még kiutazás előtt olvassa el vonatkozó tájékoztatónkat! 
  4. A kárrendezés a beküldött iratok alapján történik, ezért kérjük, hogy azokat postai úton küldjék meg címünkre, esetleg személyesen hozzák be. A faxon küldött iratok olvashatatlanok lehetnek, illetve eredetiben kért iratokat nem tudunk faxon vagy elektronikusan beküldve elfogadni.
  5. A kárigény bejelentése előtt válassza ki azt a biztosítási fedezetet, amivel rendelkezik és figyelmesen olvassa el a tudnivalókat. 
  6. A lakossági kárbejelentői nyomtatványaink Adobe Acrobat Reader segítségével (11-es, vagy annál újabb verziót használva) elektronikusan is kitölthetőek, ún. interaktív pdf-ek. Emailben is könnyen eljuttathatóak címünkre. Amennyiben elektronikus bejelntést választ, akkor is szükségünk lesz a kárbejelentő nyomtatvány végén felsorolt iratok scannelt másolatára.


  
Kiváló egészséget és kármentes mindennapokat kívánunk: 
AIG Europe Limited Magyarországi Fióktelepe 
Kárrendezési osztály

 

1. Ügyfélválasztó:

Először válassza ki, hogy Önnek lakossági vagy vállalati biztosítása van, majd a legördülő menüből válasszon egy biztosítási fedezetet.

Amennyiben sikeresen kiválasztott egy biztosítási fedzetet, valamennyi kárbejelentéssel kapcsolatos dokumentum megjelenik a képernyőn.