2017. május 1-i hatállyal az AIG stratégiai megállapodást kötött a Colonnade Insurance S.A.-val az AIG Magyarországi Fióktelepe hatályos biztosítási szerződéseinek a kezelésére. A megállapodás részeként az AIG korábbi munkavállalói csatlakoztak a Colonnade-hez és biztosítják Önnek a szolgáltatások folytonosságát.
A hatályos biztosítási szerződésekben semmilyen változás nem történik és a fedezetet továbbra is az AIG biztosítja Önnek. További kérdések esetén kérjük, forduljon a Colonnade-hez az alábbi elérhetőségeken::
Meglévő szerződés módosítása, mint például: cím vagy a fedezet adatainak megváltoztatása:
E-mail: ugyfelszolgalat@colonnade.hu
Központi telefon: +36-1-801-0801
Hatályos szerződésre vonatkozó új kárbejelentés:
E-mail: ugyfelszolgalat@colonnade.hu
Már bejelentett károkkal kapcsolatos ügyintézés:
Kérjük forduljon az AIG nevében korábban is eljáró munkatárshoz az alábbi elérhetőségen:
E-mail: ugyfelszolgalat@colonnade.hu
Hatályos szerződések megújítása:
Az AIG örömmel segít abban, hogy felvegye a kapcsolatot a Colonnade-del a biztosítási védelem fenntartása céljából. Ennek érdekében a szerződése lejárata előtt munkatársaink megkeresik Önt.
AIG Europe S.A.:
1133 Budapest, Váci út 76.
Capital Square II. torony 5. emelet
Levelezési cím:
1426 Budapest, Pf. 358
Tel: +36 1 801 0801
Fax: +36 1 801 0899
Email: reception.hu@aig.com
Kárbejelentés: kar.aighungary@aig.com
Törekszünk arra, hogy kárbejelentését a lehető leggyorsabban feldolgozzuk, ezért kérjük válassza ki a biztosítási fedezetének, illetve a nevezett káreseménynek megfelelő kárbejelentő űrlapot a Kárrendezés oldalon.
Személyes ügyfélfogadás:
Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00
Telefonos ügyfélfogadás:
Hétfő 8:00 - 20:00
Kedd - Péntek 8:00 - 16:00
Az AIG-nál hiszünk abban, hogy minden ügyfelünket megilleti a fair bánásmód, így törekszünk arra, hogy amennyiben szolgáltatásunkkal kapcsolatban pnasza merül fel, azt a lehető legrövidebb határidővel körültekintően vizsgáljuk ki.
Bejelentett panaszával első körben mindig az érintett terület foglalkozik. Amennyiben a vizsgálat eredményével és a hivatalos válaszunkkal nem elégedett, jogában áll az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjához fordulni, amit az alábbi elérhetőségen is megtehet: http://felugyelet.mnb.hu/fogyasztoknak